Consolidarea capacităților de comunicare ale CNSM și federațiilor sale afiliate pentru a planifica campanii de comunicare coerente din punct de vedere strategic, care să sprijine obiectivele organizaționale, constituie obiectivul general al seminarului de instruire “Branding, Campanii și Advocacy”, organizat în perioada 25-26 septembrie 2024 în incinta Institutului Muncii.

La deschiderea activității, Igor Zubcu, președinte CNSM, a subliniat că subiectul abordat este unul extrem de important pentru a dezvolta noi abordări în domeniul comunicării, branding-ului, care să susțină procesele de transformare pentru întreaga mișcare sindicală din Republica Moldova, pentru un viitor al muncii mai sigur pentru salariați, membri de sindicat.

Împreună cu formatorul seminarului, expertul danez Flemming Andersen, consilier principal în cadrul Agenției Daneze de Dezvoltare a Sindicatelor (DTDA), sindicaliștii abordează diverse probleme de actualitate pentru a planifica campanii de comunicare.

În urma participării la acest seminar, responsabilii de organizare și informare din cadrul CNSM și centrele sindicale național ramurale își vor dezvolta noi abilități în ceea ce privește desfășurarea unor activități de branding și advocacy, organizarea campaniilor de informare și sensibilizare, elaborarea unor planuri de acțiuni în domeniul informării, elaborarea unor strategii de comunicare pentru organizațiile sindicale, inclusiv care să sprijine tinerii specialiști, prin identificarea problemelor cu care se confruntă și dezvoltarea unor noi strategii de comunicare, relevante pentru tineri.

În cadrul unor activități interactive, sindicaliștii vor discuta despre identificarea elementelor-cheie care sprijină inițiativa sindicatelor pentru tineri, vor reflecta asupra celor mai importante probleme pentru mișcarea sindicală din Moldova, inclusiv proriectarea unor campanii tematice, pentru o mai bună înțelegere și aplicare a cunoștințelor cu privire la fortificarea imaginii instituției sindicale, familiarizarea cu tehnicile și instrumentele actuale de comunicare.

Precizăm că acest seminar este organizat de CNSM cu susținerea Agenției Daneze de Dezvoltare a Sindicatelor și New Democracy Fund.